Kuiken update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu Kuiken update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

Kuiken update

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

30 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Het gezegde luidt: in mei leggen alle vogeltjes een ei, maar...
er zijn al heel wat kuikentjes!

Veel plezier met de foto's en de twee nieuwe filmpjes.

Liefs,
Caroline

P.S.: als je het leuk vindt, kun je onderaan een reactie achterlaten

TIP ;-):

ALLES OVER DE OOIEVAAR - GRATIS AVOND & EXCURSIES

Dinsdag 7 juni 2011 organiseert de Haagse Vogelbescherming samen met Stichting Ooievaars Research & Knowhow (STORK) een avond over de ooievaar.

U hoort meer over de nesten, het broeden en de vogeltrek.
Ook wordt de bekroonde film "Ooievaars Natuurlijk" van Jan van den Ende en Monique van den Broek vertoond.
Tussentijds kunt u een kopje koffie/thee drinken en een kijkje nemen bij de vogel(cadeau)artikelen.
U kunt kennismaken met diverse vogeldeskundigen en informatiemateriaal meenemen.

Tijd: 20.00 - ca. 22.00 uur (zaal open vanaf 19.30 uur)
Locatie: Christus Triumfatorkerk; Juliana van Stolberglaan 154; 2595 CL DEN HAAG
O.V.: Tram 2, 6 (halte Oostinje) bus 23 (halte Juliana van Stolberglaan)

En... twee excursies bij de ooievaarsnesten, waar u door een telescoop naar de (jonge) vogels kunt kijken, ook erg leuk voor de kinderen!

Zaterdag 18 juni 10.00-11.00 uur Molen de Vlieger in Voorburg
Zaterdag 25 juni 10.00-11.00 uur Marlot Offenberglaan in Den Haag

Zowel de avond als de excursies zijn voor iedereen GRATIS toegankelijk.
Aanmelden is niet nodig.

www.haagsevogels.nl
www.ooievaars.eu

• 31 Mei 2011 - 04:45

Wiljan Blom:

wanneer kom je weer eens eten?

groetjes wiljan

• 31 Mei 2011 - 06:00

Ria Van Dijk.:

Hoi Caroline bedankt voor de foto's.
    Ik kwam er achter ,dat ik hier niets had geschreven.Maar mijn reactie staat dus op de gewone mail.Groetjes uit Stompwijk.

• 02 Juni 2011 - 21:04

Mams:

Prachtig knuffel foto's zijn het. In de vijver acht kleine eendjes.
    Caroline weer bedankt voor al dat moois en tot dinsdag.

• 03 Juni 2011 - 17:49

Lenie Groenwegen:

Hoi Caroline . Jij hebt heel wat kuikens gespot . Zullen ze allemaal groot worden ?
    Bij mij achter blijven de meerkoeten broeden en het nest ophogen telkens worden de eieren en/of
    kleintjes opgevreten . Zo ook met de kleine kieviten voor 't huis . Moeder kievit verdedigd zich uit alle macht door te schreeuwen en in de lucht de meeuwen , weg te jagen zonder succes zo te zien .
    Mooie foto's heb je gemaakt .

• 04 Juni 2011 - 10:40

Dita:

Dag Caroline.
    Gelukkig de computer weer aan de praat gekregen.Zo kon ik weer genieten van de
    prachtige foto's.Wat een leuke videofilmpjes.Verheug me op dinsdagavond.Liefs,Dita

• 05 Juni 2011 - 11:48

Anneke Bouwens:

Hallo Caroline,
    Dita stuurde mij een mailtje met jouw site.
    Wat staan er leuke reisverslagen op en wat een mooie foto"s !!
    Heb er van genoten.
    Jammer genoeg kan ik dinsdagavond niet komen,maar heb alvast
    de mooie foto"s van de ooievaars bekeken.