Oost west, thuis best - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu Oost west, thuis best - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

Oost west, thuis best

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

13 Mei 2010 | Nederland, Voorburg

Renvogel, zwartkruintsjagra, diadeemroodstaart.
Zomaar een greep uit de vogelpracht die ik heb gezien in Marokko.

Ik prijs me gelukkig dat ik zulke mooie reizen (heb ge)maak(t).
Maar op een dag dat ik de vreselijke beelden zie van een verongelukt vliegtuig en zoveel verdriet,
ben ik onbeschrijflijk dankbaar dat ik veilig met beide benen op Nederlandse bodem sta.

Reizen is heerlijk, maar thuiskomen is fantastisch.

Al is er dan in ons landje geregeld gemopper...

Het is te krap, te veel, te druk, te zus, te zo.
Het is te koud, te warm, te droog, te nat.

Over de verharde samenleving en te softe regels.
Over te volle moskeeën en te lege kerken.
Over de vrijheid van meningsuiting en strengere straffen.
Over de Euro en het Songfestival.
Over de aswolk en de volgende vakantiebestemming.
Over 'sparen' of 'spenden'.

Over de weg die niet loopt waar je 'm verwacht en het pad waarover je struikelt.

Over wel of niet multicultureel en de kleur van een volgend kabinet.
Rood, blauw, paars.
Zwart (of) wit...

Is het gras bij de buren niet altijd groener?

Gelukkig kunnen we hier ook nog volop... genieten!

Hieronder een foto-impressie van de afgelopen voorjaarsweken.

  • 13 Mei 2010 - 17:01

    André En Muriel:

    Tja zo is het vaak geregeld in dit kille kikkerlandje ... gelukkig zijn ze weer volop terug van weggeweest, die kikkers dus en de vogels ook, van ver, heel ver, zo ver dat we er graag voor reizen. Tot zondag op Tiengemeten.
    Groetjes van André en Muriel.

  • 14 Mei 2010 - 08:15

    Clasien:

    Super onder woorden gebracht. En grappig om onze foto tegen te komen. Dat was voor ons een kippeveldag.
    Liefs Clasien

  • 14 Mei 2010 - 08:40

    Regina:

    Als je de berichten volgt over de vliegtuigcrash, dan denk je bij jezelf: waarom zeur ik nog over een pukkeltje of een tenniselleboog!? (daar heeft ondergetekende last van).
    Heel mooi en treffend onder woorden gebracht!
    Liefs,Regina.

  • 14 Mei 2010 - 15:50

    Lenie Groenewegen:

    Relativeren en proberen te genieten van zoveel moois om ons heen.

    groet, Lenie

  • 14 Mei 2010 - 21:00

    Aenne:

    Gôh, ik geloof dat ik iemand hierin herken, en zelfs ook nog zonder iets te vergeten....
    Die onderschriften - hoe verzin je zoiets!?

  • 15 Mei 2010 - 13:19

    Mams.:

    Van mijn vriend Tenzin,speciaal voor jou
    'Hoe verfijnder de Kennis,des te harmonischer de verhouding met de natuurlijke wereld'.

  • 17 Mei 2010 - 05:43

    Frits :

    Dag Caroline,

    Nu alle drukte ben ik weer thuis,maar ik heb nog wat foto’s voor je !
    Van Maarten hep ’k nieks méér vernomen,sniff.
    Wil je me even mailen ?
    Marokko,lost lugaasseees,you know ?
    hooirook@hotmail.com,
    Met groeten Frits

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorburg

2010

Het delen van mijn belevenissen, avonturen en foto's.

Recente Reisverslagen:

19 December 2010

Sneeuw, sneeuw en nog 'ns sneeuw

16 November 2010

Plaaggeesten in het land

24 Augustus 2010

Animal Crackers

11 Augustus 2010

Tik van de molen?

27 Juli 2010

Nieuw begin
Caroline

Pluk de dag voor je in een vaas eindigt!

Actief sinds 23 Juli 2006
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 298389

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 31 December 2012

2012

01 Januari 2011 - 31 December 2011

2011

01 Januari 2010 - 31 December 2010

2010

Landen bezocht: