Sneeuw, sneeuw en nog 'ns sneeuw - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu Sneeuw, sneeuw en nog 'ns sneeuw - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

Sneeuw, sneeuw en nog 'ns sneeuw

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

19 December 2010 | Nederland, Voorburg

Voor wie het nog niet is opgevallen: het sneeuwt!

Blijf lekker binnen en geniet van de foto's en twee nieuwe filmpjes.

Liefs,
Caroline & Pietje

• 19 December 2010 - 17:41

André En Muriel :

Hoi Caroline,

Pietje zit er warmpjes bij in vergelijking met al die buitenvogels in de sneeuw. Dat geldt ook voor onze Kiki, die heeft het ook dik voorelkaar. Wat goed dat deze groep Voorburgse ooievaars wordt bijgevoerd, die komen zo de winter wel door. Je hebt ze fantastisch in beeld gebracht. Muriel is lekker aan het voeren in de tuin. Gisteren hadden we kepen en groenlingen over de vloer. Een aantal hongerige tuinvogels hebben we onze weblog geplaatst.
    Prettige Kerstdagen en alvast een Gelukkig Nieuw (Vogel-) jaar.
    Lieve groeten,
    André en Muriel.

• 20 December 2010 - 19:16

Aenne:

Inderdaad, kiezen voor lekker binnen blijven òf erop uitgaan en genieten! Weer goed in beeld gebracht en voorzien van pakkende teksten; dan wil je er wel uit!
    Geniet van sfeervolle en fotogenieke? Kerstdagen en voor 2011: een heel goed en vooral gezond jaar, waarin we verder kunnen genieten van je pennen- en fotovruchten!

• 22 December 2010 - 11:28

Clasien Blom:

Het ziet er geweldig uit. Het is ook heerlijk al die sneeuw behalve als je verplichtingen hebt!
    Liefs Clasien

• 24 December 2010 - 11:31

Guido:

Mooie maar bitterkoude serie! Je kan met deze dagen maar beter een kooivogel zijn....
    Mijn parkiet -kwam 2 jaar geleden aanvliegen op mijn balkon, krijst het altijd uit als er Halsbanden
    voorbijvliegen. Als ze dan echter voor het raam aan de pinda's hangen, ziet ze toch in dat het een andere soort is, en negeert ze ze. Beste wensen voor het nieuwe vogeljaar!

• 27 December 2010 - 13:28

Regina:

Prachtige foto's! Ik hield mijn adem in bij het zien van het roodborstje...
    Die wil ik wel in mijn mailbox van je ontvangen!
    Hopelijk heb je leuke kerstdagen achter de rug en nu op naar 2011.
    Ik wens je nog heel veel mooie vogelmomenten toe (maar vooral heel veel
    gezondheid!) in het nieuwe jaar!
    Liefs,Regina.

• 27 December 2010 - 13:32

Regina:

Ps: Schattig trouwens, dat filmpje van dat hongerige pimpelmeesje. En dat op 4 hoog!
    Op mijn balkon wordt het mezenkastje alweer grondig geinspecteerd door papa en mama
    pimpelmees. Wie weet komend voorjaar...