Animal Crackers - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu Animal Crackers - Reisverslag uit Emmen, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

Animal Crackers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

24 Augustus 2010 | Nederland, Emmen

Twee meiden in één dierentuin = een heleboel lol.

Veel plezier met deze "Animal Crackers"
uit de schitterende ZOO van Emmen!

• 24 Augustus 2010 - 20:31

Broertjuh:

Wat een fantastische foto's, heb heerlijk gelachen om de teksten erbij. Die laatste vind ik net zo'n verstrooide hoogleraar, wat een kop, geweldig. Weer genoten zus, had geen mail nog dat dit erop stond, ik keek ff voor de ooievaars eigenlijk, ga ik nu nog ff doen. kus broer

• 24 Augustus 2010 - 22:02

Broer:

ik bedoelde die van echte schoonheid zit van binnen, de 1 na laatste zie ik nu;-)

• 25 Augustus 2010 - 19:19

Clasien:

Wat een rake teksten. Ik werd er helemaal vrolijk van en dat kon ik wel gebruiken.
    Liefs Clasien

Hoe is het met je teen, ben ik helemaal vergeten te vragen.

Tracteren van Wiljan was een succes. Waren ook jongens die liever een bloem wilde.

• 25 Augustus 2010 - 20:28

Lenie Groenewegen:

Humor !!

groet, Lenie

• 26 Augustus 2010 - 09:12

Regina:

Ons dagje dierentuin had ik nog niet op deze manier bekeken. Hilarisch toch!? Ik geniet nog iedere dag na van deze heerlijke dag mooie beesten kijken.
    Sterkte met je teen!
    Liefs,Regina.

• 26 Augustus 2010 - 12:12

Aenne:

Je onderschriften-reservoir is zo te zien nog lang niet leeg! Gelukkig maar....

• 05 Oktober 2010 - 19:48

André & Muriel:

Dag Caroline,
    We wensen je heel veel fotoplezier toe met je nieuwe Nikon objectief en kijken alvast uit naar je foto's. Bedankt voor je reacties op onze weblog. In het voorjaar gaan we beslist weer naar de Heemtuin, beetje fotograferen, fototechniek etc. Ondertussen smullen verder van je site.
    Tot gauw, groets André & Muriel.