Nog meer voorjaar - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu Nog meer voorjaar - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

Nog meer voorjaar

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

10 April 2011 | Nederland, Voorburg

Dag allemaal,

Een nieuwe vooraad voorjaarsfoto's.

Veel kijkplezier!

Liefs,
Caroline

• 10 April 2011 - 23:30

Nicolette:

Hoi Caroline,

Prachtige foto`s heb je weer gemaakt, is het je nog gelukt om mee te gaan naar het Markizaat?

liefs Nicolette

• 12 April 2011 - 12:26

Regina:

Wat is de lente toch een heerlijk jaargetijde!
    Op mijn balkon waren de pimpelmeesjes begonnen met het bouwen van hun nestje, maar helaas geen verdere activiteiten waargenomen. Het huisje blijft, op een klein bodempje mos na, angstvallig leeg.. De lente is nog maar net begonnen en nu al empty nest syndrom!
    Prachtige foto's!
    Liefs, Regina.

• 12 April 2011 - 17:53

Clasien:

Weer een geweldige foto's. Heerlijk de lente. Nog bedankt voor de leuke foto's van de Blommetjes.
    X Clasien

• 12 April 2011 - 20:08

André En Muriel :

Hoi Caroline,
    Weer een hele fraaie serie foto' s. Het is voorjaar en voor vogelaars het moment om leuke foto's te maken. Ondanks de lekke band kon je gelukkig toch mee naar Markizaat. Leuke soorten gezien? Helaas moesten we verstek laten gaan. Nog bedankt voor je leuke reactie op onze weblog. Jammer, dat de slechtvalken de laatste dagen niet meer zijn gesignaleerd. We wensen je heel veel plezier op Vlieland en tot gauw maar weer.
    Groetjes van ons beiden.

• 14 April 2011 - 12:21

Lenie Groenewegen:

Wat mooi hè , die bloesempracht !
    Er valt in deze tijd zoveel te zien en te beleven . Ik wil er zoveel mogelijk van genieten , want het is zomaar weer voorbij . Tijdens het wandelen zie je veel als je je ogen de kost geeft .
    Fitis ? Nooit van gehoord of misschien wel gehoord maar niet gezien of misschien wel gezien maar wist ik niet wie het was .

groet , Lenie

• 14 April 2011 - 17:24

Aenne:

Wat een aansprekende 'opening' van je site!
    Nu pas heb ik je nieuwste aanvulling bekeken. Het is altijd heel apart om te zien waar jij foto's ziet in situaties, die ik (en anderen?) als 'gewoon' bekijken, maar die als fotomoment toch heel sprekend blijken te zijn. Niet in het minst door je altijd pakkende en uit-het-leven-gegrepen teksten!