Van eerste krokus naar Elfstedentocht? - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu Van eerste krokus naar Elfstedentocht? - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

Van eerste krokus naar Elfstedentocht?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 Februari 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

Vorige week heb ik er een paar gezien.
De eerste knoppen van de gele krokussen.

Nu ligt er sneeuw en zijn de Friese rayonhoofden bijeen...
Een impressie van de winter die niet leek te komen en er nu ineens is.

Veel kijkplezier (onderaan ook een klein filmpje).

• 05 Februari 2012 - 20:44

André En Muriel:

Hoi Caroline,

Je hebt weer een paar fraaie platen op je site gezet. Deze keer een betoverend oerhollands winterlandschap. En dan die groenling, die met dat heldere groen tegen een strak blauwe lucht op onze kanarie kiki is gaan lijken. Trouwens die ransuil had ik er zo niet op gekregen, geweldig.
    Heel veel plezier in Friesland ... elfstedentocht?

Groetjes André

• 05 Februari 2012 - 20:58

Mams.:

Caroline, bewondering voor de prachtige foto's maar zoveel meer voor jou.
    In die vreselijke kou met pijn in je lijf. Mams.

• 05 Februari 2012 - 21:14

Godfried Schreur:

Prachtige foto´s Caroline! Zo krijg ik toch wat mee van de hollandse winter. Hier in Extremadura hebben we ook wel nachtvorst, maar niets vergeleken bij wat jullie nu meemaken. Vandaag had ik mijn eerste boerenzwaluw van het jaar. De eerste huiszwaluw arriveerde reeds 2 weken geleden.
    Groetjes,
    Godfried

• 06 Februari 2012 - 17:30

Regina:

WOW!!! Wat een prachtige foto's! Ik zie het al helemaal voor me: jouw eigen fotoboek in de winkel.. Maar tot die tijd genieten we op deze manier van jouw mooie plaatjes. Pas op met de gladheid! Liefs, Regina.

• 07 Februari 2012 - 18:59

Aenne:

Als vanouds: GEWELDIG!! Na mijn kijkpauze heb ik echt heel wat in te halen....

• 09 Februari 2012 - 14:53

Dita:

Hallo Caroline
    Weer vol bewondering naar de foto's gekeken en weer gelachen om de teksten.Voor je volgende
    vogel expeditie wens ik je heel veel succes.Goede reis en veel voldoening in Friesland.
    Groetjes en tot ziens.Dita

• 15 Februari 2012 - 20:20

Francine:

Hallo Caroline,
    Regelmatig kijk ik op jouw site of er nog nieuwe foto,s zijn.
    Deze zijn ook weer prachtig, met ook weer passende teksten, vooral die van de rayonhoofden.
    Waar haal je ze vandaan.
    Kijk met spanning uit naar het verslag van ons koude vogelweekend in Friesland.
    liefs francine.

• 23 Februari 2012 - 19:58

Aad Van Der Ent:

Hallo Caroline.

Deze foto's zijn zeker van za 4 feb. ? Het was toen idd behoorlijk koud, maar vooral erg mooi, en jouw foto's zijn ook niet mis. Zijn de Ooievaars de afgelopen weken goed doorgekomen ?

Met vr. groet