IJverige uivers - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu IJverige uivers - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Caroline Online - WaarBenJij.nu

IJverige uivers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Caroline

05 April 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

Een foto-impressie van een nieuw broedseizoen.

Veel kijkplezier!

P.S.: voor een prachtig ooievaars gerelateerd initiatief zie
http://www.droonessa.nl/site/page47.aspx

  • 06 April 2012 - 04:39

    Clasien:

    Jeetje, heb het idee dat de vorige net uitgevlogen zijn. Wat gaat de tijd snel. Mooi weer.
    X Clasien

  • 06 April 2012 - 06:31

    Guido:

    Mooi!
    Fraaie registratie van spannende momenten.

  • 06 April 2012 - 19:49

    André En Muriel:

    We hebben nu wat meer tijd om uitgebreid naar je site te kijken. De foto's van Pietje hebben veel indruk gemaakt. Ja, soms lopen verdriet en vreugde door elkaar heen. Kijk naar de ooievaars die het op het nest uitstekend naar hun zin schijnen te hebben. En wij als vogelaars krijgen daar ook weer de lentkriebels van. Fraaie foto's en vermakelijke teksten. We hebben weer genoten. Tot gauw.
    Liefs, André en Muriel.

  • 07 April 2012 - 16:35

    Dita:

    Weer genoten van de ooievaarstory.Prachtige beelden.
    Nu op naar de paaseitjes morgen!! gr.Dita

  • 08 April 2012 - 14:02

    Broertjuh:

    Prachtige foto's zus. Ik ben van de week nog even geweest. Kom er veel te weinig. Ben er pas 1 keer geweest. Maar gelukkig zie ik hier de vorderingen;-)
    kus Broertjuh

  • 09 April 2012 - 11:06

    Mams.:

    Wat een kracht zie je, voel je als ik kijk naar de foto waar de vrouw haar vleugels strekt.
    Blij dat ik geen ooievaar ben, al dat gluren en steeds maar weer eitjes :-)
    Heb genoten van de gezellige Paastafel en jouw warmte gisteren.

  • 09 April 2012 - 14:40

    Lenie Groenewegen:

    Mooi , de foto-impressie van het liefdesleven van dat eiber-stel daar bij die molen !

    Gisteren vloog er nog keihard een tortelduif tegen mijn raam .Die was de weg kwijt door al dat getortel .

    groet Lenie

  • 10 April 2012 - 16:46

    Aad Van Der Ent:

    Dag Caroline. Weer een leuke foto reportage. Hier in Rotterdam zie ik ook regelmatig een Ooievaar, maar ik heb nog geen nestplaats gezien. ( ook niet op zoek geweest. ) Maar hier zijn wel minder Ooivaars als in Den Haag - helaas.
    Met vr. groet.

  • 16 April 2012 - 18:01

    Aenne:

    Weer een leuke en interessante fotoreportage met - zoals we inmiddels gewend zijn - hele pakkende teksten; waar haal je toch steeds die toepasselijke inspiratie vandaan?

  • 12 Juni 2012 - 13:57

    Klaas De Jong:

    Dag Caroline,
    Op Waarneming.nl zag ik dat jij een Zilvermeeuw op Texel hebt gefotografeerd en teruggemeld (5 mei jl.). Hij had een rode ring met HJ23. Ik heb datzelfde beest toevallig op dezelfde dag ook gezien, maar kon niet goed vinden waar ik hem terug kan melden. Kun jij mij helpen?
    Alvast dank!
    Klaas de Jong
    info@calidristexel.nl

  • 22 Juni 2012 - 20:24

    André En Muriel:

    Hardstikke bedankt voor je leuke reactie op het verslag van de Zouweboezem. Wat ben je weer goed bezig geweest voor de Ooievaars. Ik kan me voorstellen dat het ringen van de jongen een kick geeft. De serie hierboven heb ik al verschillende keren bekeken, echt heel fraai.
    Ik twijfel nog of ik zaterdag meega naar de Brabantse Wal met z''n Nachtzwaluwen. Ton heeft er veel moeite voor gedaan, er een geslaagde excursie van te maken. Twijfels, omdat ik nog herstellende ben van een kaakontsteking, gaat wel beter.
    Dus misschien tot zaterdag, anders tot gauw,
    Lieve groetjes,
    André en Muriel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Gravenhage

Caroline

Pluk de dag voor je in een vaas eindigt!

Actief sinds 23 Juli 2006
Verslag gelezen: 924
Totaal aantal bezoekers 298434

Voorgaande reizen:

01 Januari 2012 - 31 December 2012

2012

01 Januari 2011 - 31 December 2011

2011

01 Januari 2010 - 31 December 2010

2010

Landen bezocht: